09.08.2012: Uusia teemoja verkkokauppaan

Olemme lisänneet verkkokauppamme teemavalikoimaan kaksi uutta teemaa. Teemat löytyvät verkkokauppasi hallintapaneelilta nimellä "teema-3-dark" ja "teema-3-light". Uusissa teemoissa verkkokaupan rakennetta on uudistettu ja nämä kaksi uutta teemaa ovat ilmaiseksi kaikkien verkkokauppaohjelmamme kauppiaiden käytettävissä! Voit myös lisätä yrityksesi logon kaupallesi verkkokaupan hallintapaneelilla Asetukset -sivulla.

Voit myös tilata verkkokauppasi käyttöön muokatun version uusista teemoista!

Haluaisitko ottaa uuden teeman käyttöön yrityksenne ilmeeseen sopivalla värimaailmalla? Haluamme tarjota kaikille verkkokauppamme käyttäjille helpon ja edullisen tavan saada verkkokaupalle yksilöllinen ilme. Siksipä tarjoudumme muokkaamaan uuteen teemaan (teema-3) haluamasi värit ja taustakuvan vain 99€ (alv 0%) hintaan! Jos yrityksellänne on olemassa valmis graafinen ohjeistus, logo tai Teillä itsellänne on mielikuva väreistä, jotka haluaisit verkkokauppasi teemaan. Lähetä tiedot meille sähköpostilla niin valmistamme kaupallenne oman version uudesta teemasta. Älä huoli mikäli ensimmäinen versio ei vastaa mielikuvaasi, voit pyytää meitä säätämään värejä mieleiseesi suuntaan. Laskutamme kustomoinnin vasta kun teema miellyttää Teitä.

Voit tilata teeman kustomoinnin lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen myynti(ät)noteshot.com. Liitä viestiin mukaan värimaailma millaiseksi haluat teemasi muokattavan ja mahdollinen taustakuva verkkokaupalle. Muokkaamme taustakuvan tarvittaessa nettiin sopivaksi. Muista myös ilmoittaa verkkokauppasi nimi sekä yrityksesi tiedot: Yrityksennimi, osoite, y-tunnus sekä sähköpostiosoite.

Tarvittaessa saat lisätietoja asiakaspalvelustamme.

Huom!. Teeman kustomointi koskee ainoastaan teeman värimaailman ja taustakuvan muutoksia. Mikäli haluat verkkokaupallesi teeman jossa on rakenteellisia muutoksia, voit pyytää tarjouksen myynnistä.

Eikö yrityksellänne ole vielä verkkokauppaa? Tutustu meidän verkkokaupparatkaisuumme tästä. Voit kokeilla verkkokauppaa ilmaiseksi kuuden kuukauden ajan!